This blog supports English, French and Russian comments.
Layout made for Chrome/Firefox.

Saturday, January 2, 2010

Trinity...

Multiple faces of Blyss - work in progress...
I honestly didn't expect to get all those faceplates I wanted for Blyss that fast! I think he lacks a sleeping/dreaming face as well, but that's really not something I need immediately. I was really lucky to get those easilly, and I can't wait to have their faceups done^^

Je m'attendais vraiment pas à trouver les faceplates que je voulais pour Blyss aussi rapidement! Il lui faudrait aussi un visage sleeping/dreaming un jour, mais ce n'est pas essentiel et ça peut attendre. J'ai eu pas mal de chance de pouvoir les avoir aussi facilement, sachant que mes moyens sont très limités, et j'ai hâte de terminer leurs faceups^^

No comments:

Post a Comment